facebook

vineri, 23 aprilie 2010

La multi ani

După ce anul trecut am primit de ziua mea surpriza sub forma felicitării de la Lorena în direct la „În profunzime” (eu și mama-soacră a lui Filat), mă gândeam cum aș putea să o felicit pe măsură. Nu fiindcă m-aș simți obligat, ci fiindcă ar fi o plăcere pentru mine.

Așa cum ea m-a felicitat în emisiunea ei, inițial mă gândeam și eu să o felicit în buletinul informativ editat de Agenție (e un fel de ironie subtilă aici, deși răspunsul e absolut echivalent: buletinul nostru e foarte tehnic, specializat pe piața bursieră, conține numai cifre și tabele, și este citit doar de o mână de oameni). Oricum, ținând cont de faptul că emisiunea mea e aici, pe blog, o voi felicita aici pe Lorena. „Hic Rhodus, hiс salta.”

Lorena, la mulți ani. Să fii și în continuare așa cum te știe toată țara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu